Kartoteka pracowników
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu i sprawnie zarządzaj obiegiem informacji w firmie. Dzięki przejrzystej bazie danych zaoszczędzisz czas na inne zadania.
Scentralizowany dostęp do wszystkich danych
TalentPoint raz na zawsze rozwiązuje problem przechowywania i poszukiwania danych o pracownikach w różnych miejscach. W kartotece pracownika są dostępne wszystkie informacje, w tym dane osobowe, status umowy, wymiar urlopu oraz podpisane oświadczenia i kwestionariusze.
Możliwość filtrowania i raportowania
Przejrzysty interfejs pozwala w każdej chwili wyfiltrować, zebrać i przekazać dane. Z panelu kierownika można w łatwy sposób wygenerować raport o pracownikach bez potrzeby angażowania Działu kadr czy kontaktu z zewnętrznym biurem.
Samoobsługa pracownika
Pracownicy mogą samodzielnie aktualizować dane osobowe – a osoby uprawnione są potem informowane o wprowadzonych zmianach i mogą je weryfikować. Dzięki temu informacje w systemie są zawsze pełne i aktualne.
Inne funkcje systemu
Zobacz TalentPoint w akcji
Wypełnij formularz i umów się na bezpłatne demo. Po spotkaniu otrzymasz dostęp do 14-dniowego okresu próbnego.
Pytania? Tu znajdziesz odpowiedzi.
TalentPoint integruje się z zewnętrznymi systemami ERP i kadrowymi. W efekcie można zsynchronizować przepływ danych i przechowywać elektroniczne akta pracowników w jednym miejscu. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Integracje TalentPoint.
Tak, moduł Kartoteka pracowników uwzględnia samoobsługę po stronie pracownika, aby ułatwić aktualizację danych i nie obciążać przy tym Kadr. System pozwala pracownikowi samodzielnie zmienić m.in. rachunek bankowy, dodać oświadczenie o statusie studenta czy prawie do otrzymywania renty lub emerytury.
Kwestie bezpieczeństwa i prywatności są dla nas priorytetem. System TalentPoint odpowiada europejskim wymogom w zakresie RODO.