Ewidencja godzin pracy

Koniec z ręcznym wprowadzaniem danych! Postaw na elektroniczny system ewidencji godzin wykonywania umowy zlecenia, w którym pracownicy sami rejestrują przepracowany czas, a Ty jedynie go zatwierdzasz. Narzędzie nie tylko zastępuje tradycyjne karty czasu pracy, ale też przyspiesza rozliczenia.

Dołącz do 23000+ użytkowników
ewidencja godzin pracy umowa zlecenie TalentPoint
ewidencja godzin pracy umowa zlecenie TalentPoint

Rejestrowanie godzin z dowolnego miejsca

Tabele w Excelu i papierowe karty pracy to przeszłość.
Z TalentPoint kierownik może na bieżąco monitorować godziny pracy, niezależnie od tego, gdzie znajduje się jego zespół.
Co ważne, system jest przyjazny użytkownikowi, a do korzystania z niego wystarczy przeglądarka i dostęp do Internetu w telefonie. Elektroniczna ewidencja godzin świetnie sprawdza się też
do obsługi okazjonalnej pracy zdalnej.

Sprawny proces rozliczeń

Narzędzie pozwala zatwierdzać zarejestrowane godziny,
co znacznie przyspiesza rozliczenia. W przypadku umów zlecenie cały proces kalkulacji wynagrodzeń odbywa się w sposób automatyczny za pomocą TalentPoint na podstawie wprowadzonych godzin i warunków umowy. Dzięki przepływowi informacji o nieobecnościach, zmianach w PIT-2 czy numeru konta bankowego system ułatwia też rozliczenia umów o pracę.

ewidencja godzin pracy umowa zlecenie TalentPoint
ewidencja godzin pracy umowa zlecenie TalentPoint

Możliwość integracji z innym systemem

TalentPoint łatwo integruje się z popularnymi narzędziami kadrowymi oraz umożliwia import ewidencji czasu pracy z innego systemu. Koniec z przełączaniem się pomiędzy aplikacjami
i rozproszeniem danych w różnych miejscach.

Zobacz TalentPoint w akcji

Wypełnij formularz i umów się na bezpłatne demo. Po spotkaniu otrzymasz dostęp do 14-dniowego okresu próbnego.

Dziękujemy!
Twoja wiadomość została wysłana!
Oops! Coś poszło nie tak.
Wypełnij formularz jeszcze raz.
Zdjęcie platformy TalentPoint l Formularz kontaktowy

Pytania? Tu znajdziesz odpowiedzi.

Na czym polega ewidencja godzin pracy online?

Elektroniczna ewidencja godzin wykonywania umowy zlecenia polega na tym, że pracownicy sami wprowadzają godziny do systemu. Dzięki temu pracodawcy mogą monitorować grafik w czasie rzeczywistym oraz łatwo dokonywać rozliczeń. Elektroniczny system ewidencji godzin działa z dowolnego urządzenia i miejsca.

Czy w elektronicznej ewidencji godzin są uwzględnione urlopy i zwolnienia?

Moduły TalentPoint są ze sobą zintegrowane, więc informacja o ewentualnej nieobecności z powodu choroby jest od razu widoczna na karcie pracownika i brana pod uwagę przy rozliczeniach.