Elastyczna oferta
dla średnich i dużych firm
Wybierz gotowy plan, który najbardziej Ci odpowiada lub dostosuj rozwiązanie do potrzeb organizacji. Możesz wybrać kilka z dostępnych modułów, a my skonfigurujemy dla Ciebie system.
Dlaczego warto
Dostępność na każdym urządzeniu dzięki responsywnej wersji platformy
Możliwość integracji z innymi systemami kadrowymi
Trzy wersje językowe: polska, angielska i ukraińska
Zgodność z ESG: dane gromadzone i dokumentowane w zrównoważony sposób
Klienci o nas
Zobacz TalentPoint w akcji
Wypełnij formularz i umów się na bezpłatne demo. Po spotkaniu otrzymasz dostęp do 14-dniowego okresu próbnego.
Pytania? Tu znajdziesz odpowiedzi.
Cena zależy od kilku czynników, w tym liczby pracowników oraz tego, czy decydujesz się na gotowy pakiet czy rozwiązanie skrojone na miarę. Możemy zdradzić, że większość klientów odnotowuje zwrot z inwestycji już po roku. Aby uzyskać indywidualną wycenę, umów się na demo. Nasi eksperci pomogą Ci wybrać właściwy pakiet oraz wyliczą koszt.
Tak, TalentPoint spełnia wymogi RODO. Serwery znajdują się na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a wszystkie dane pracowników są chronione za pomocą silnych protokołów szyfrujących, by nie wpadły w niepowołane ręce.
Skontaktuj się z nami, aby dobrać odpowiednie rozwiązanie. Możesz zdecydować się na przykład na pakiet Starter i uzupełnić go o dodatkowe moduły. Skonfigurujemy dla Ciebie system na etapie wdrożenia.
Dzięki API TalentPoint integruje się z wieloma systemami ERP i kadrowo-płacowymi, aby zapewnić pełną automatyzację i wydajność procesów w organizacji. Na prośbę udostępnimy do wglądu dokumentację API.
TalentPoint jest odpowiednim rozwiązaniem dla firm zatrudniających już kilkunastu pracowników, ale największe korzyści przyniesie organizacjom średniej i dużej wielkości, liczącym od kilkudziesięciu do nawet kilku tysięcy pracowników. Sprawdź zakładk dowiedz się, w jaki sposób firmy różnej wielkości wykorzystują funkcje TalentPoint w codziennej pracy.
Tak, w każdym pakiecie oferujemy 3 wersje językowe systemu: polską, angielską i ukraińską.
Oczywiście, pomoc techniczna jest wliczona w cenę każdego z pakietów. Nasz zespół Helpdesk udziela wsparcia online od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
Minimalny okres obowiązywania planu wynosi 12 miesięcy. Następnie plan zostanie automatycznie przedłużony na czas nieokreślony, chyba że zdecydujesz się wypowiedzieć umowę co najmniej trzy miesiące przed jej końcem.