Umowy online
Generuj i podpisuj umowy online z pracownikami w 15 minut. Elektroniczny obieg dokumentów to krok w stronę większej efektywności, oszczędności czasu i zasobów, ale też lepsze doświadczenie kandydata z procesu zatrudnienia.
Podpisanie umowy nigdy nie było łatwiejsze
Pracownik lub zleceniobiorca sam wypełnia kwestionariusz osobowy, a następnie na podstawie zawartych w nim danych system pozwala wygenerować umowę i przekazać ją wraz z załącznikami do podpisu. Co ważne, nie trzeba nic pobierać, a do podpisania umowy wystarczy telefon z dostępem do Internetu. W ten sam sposób TalentPoint umożliwia przekazanie pracownikowi do podpisu obowiązujących w firmie kwestionariuszy, oświadczeń, regulaminów, procedur i polityki.
Bez skanów, papierów i załączników
Już nie trzeba drukować, skanować, dodawać kilkunastu załączników ani wysyłać dokumentów pocztą. Umowy elektroniczne nie tylko pomagają zaoszczędzić czas i uwalniają dział kadr od papieru, ale też znacznie uprzyjemniają formalności nowemu pracownikowi.
Bezpieczny podpis elektroniczny
HR może funkcjonować bez papieru, a pracownik wcale nie musi podpisywać umowy tradycyjnym podpisem. Umowę zlecenie można podpisać elektronicznie. Z kolei do zawarcia umowy o pracę wystarczy umowa podpisana jednostronnie kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez pracodawcę oraz potwierdzenie warunków zatrudnienia przed dopuszczeniem kandydata do pracy – ten dokument również ławo wygenerujesz w systemie.
Inne funkcje systemu
Zobacz TalentPoint w akcji
Wypełnij formularz i umów się na bezpłatne demo. Po spotkaniu otrzymasz dostęp do 14-dniowego okresu próbnego.